le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

dinsdag, mei 10, 2005

Geluk is van korte duur

Mijn hart is gevuld met droefnis. Mijn trouwe vriend is met een zware metabole aandoening buiten strijd gevallen. Enkel een serieuze chirurgische ingreep lijkt hem nog te kunnen redden. En dit is niet zonder risico's gezien zelfs na grondige anamnese de diagnose nog niet met zekerheid is gesteld. En ik ben ook niet zeker dat mijn hospitalisatieverzekering de uitgaven zal dekken. Diepe diepe droefnis vult mijn hart.
Om mijn zinnen wat te verzetten heb ik geprobeerd om wat te surfen op het gemak terwijl ik mijn gevoeg deed, maar dit gaf me niet zoveel plezier als anders. En ook die soja-frisco van zonet schijnt niet te helpen.
Maar ach, dadelijk komt mijn lieve boterbloempje thuis, en zij zal wel voor voldoende afwisseling zorgen...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

'lieve boterbloepje'? Looks like someone has to make up for something...

11:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home