le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

zondag, april 10, 2005

Alweer een weekend voorbij, alweer een blog erbij

bongiorno les autres,
't is zo wijd, ook le Jacquesman heeft zich een blog aangeschaft en zal vanaf nu ten gepasten tijde de wereld verblijden met berichten over zijn stoutste dromen, diepste geheimen en grootste conneries.
Dees weekend heb ik echter van niet al teveel conneries getuige mogen zijn, behalve dan dat er alweer een zot uit Leuven de dertig gepasseerd is én daarvoor nog bier had gekocht voor mij ook. Evidemment heb ik een prima beentje voorgezet om een koppel van die biertjes leeg te slurpen. Er waren ook nog andere mensen (http://granttaylor.blogspot.com en http://stielo.blogspot.com).
Ook heb ik voorbereidingen getroffen voor een topconnerie die morgen zal doorgaan, wanneer eindelijk de zoete vruchten van mijn arbeid zullen gebotteld worden. Jawel, de allereerste "Domaine Deux Moutons", een Appellation Champs de Souffle Constipée, zal dan op fles getrokken worden. Deze escapade zal georkestreerd worden door de voorzitter van de Onze-Lieve-Vrouw-Waverse fruitwijnmakers zelve, de Fons. De Fons heeft reeds meer dan dertig jaar ervaring op zijn kerfstok, en heeft mij verzekerd dat de appel-kweeperenwijn een schitterende wijn is. We zullen zien, maar vooral proeven. Doet allen de fons een plezier en ga een keertje kijken op http://www.waversewijngilde.be!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Voorlopig houd ik de boot nog even af en link ik je niet meteen. Als beginner heb je duidelijk nog heel wat te leren maar als de tijd rijp is, dan krijg je een heuse link vanop mijn internationale site. Doe zo voort!

11:54 p.m.  
Blogger stielo said...

Een prima initiatief, en je linkt al direct naar het kruim van de Belgische blogwereld! Op goeie weg dus!

12:11 a.m.  

Een reactie posten

<< Home