le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

zondag, mei 08, 2005

jaloersheid

Die van ons was weeral zo jaloers als de pest op mijn ziekte van vorige week en nu is ze zelf ziek! Ken je dat, als je aan het spelen bent met een autootje en zij dat dan ook moet hebben? Nu doet ze dat dus ook met ziektes. En natuurlijk doet alles bij haar meer pijn, moet ze harder hoesten en meer snutten. Maar de koortsthermometer heeft ze nog niet durven pakken, want die geeft de naakte cijfers zwart op wit.
Hier in het centrum van het land regent het weeral pijpenstelen. Onze onderbuurman trekt zich daar echter geen lap van aan, en blijft steevast aan zijn tuintje werken. Die vent is van volgens mij van teflon: die wordt niet nat, dit in tegenstelling tot zijn bankirai terrasje dat volgens mij nu al rot is.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Amai, ik voel me plots ook niet zo goed, mijn keel doet pijn en ik ben zo moe... ah mooie tijd mooie tijd, jij was er, ik was er, dat feestje, ah, mooie tijd, mooie tijd

6:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home