le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

maandag, juli 24, 2006

Verontschuldigingen

Gelieve mij te verontschuldigen, lieve lezer, voor de vrijpostigheid waarmee ik nagelaten heb u te informeren over het reilen en zeilen mijns levens. De uitvluchten die ik hieronder zal opwerpen zijn geenszins van die aard enige verschoning te kunnen inroepen, maar uit maatschappelijke gewoonte zal ik ze toch maar opbrengen:
- ik ben op reis geweest naar la Provence Verte, en daar was het veel te warm.
- hier in België is het ook veel te warm
- er is bijna niets spannends gebeurd in mijn leven

tot vorige donderdag akkerdjie, amai mijnen djiffel. Toen ben ik gewapend met een dosis lef, een goed gemoed en mijn broer naar de Goudvoorn geweest. We hebben onszelf daar twee visstokken gekocht, een koppel haken, dobbers, loodjes en onthakers, en vooral een volle bak maaikes. Daarna zijn we naar de vaart gereden en hebben ons daar overgegeven aan drie volle uren ongebreideld visplezier. Ik vergeet u nog te vertellen over het tweede belangrijkste attribuut dat we bijhadden: een koude frigobox; en het belangrijkste: frisse pinten.

Met veel trots meld ik u dan ook dat ikzelf twee rietvoorns gevangen heb, en mijn broer één rietvoorn. Al wie wil komen vissen met mij, kan via comments hieronder een afspraak boeken.

1 Comments:

Blogger stielo said...

Is dat al vliegvissend dat je die gevangen hebt?

Als dat zo is, count me in.

2:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home