le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

donderdag, mei 25, 2006

Stemmingmakerij

Vandaag wordt mijn piano gestemd. Door een visueel andersvalide pianostemmer. Die knakkers lopen niet dik gezaaid, en ik heb dus serieus moeten zoeken om er een te vinden. Ik ben de brave jongen om 11h22 aan het station van Mechelen gaan afhalen. Het eerste wat mijn steeds weer verrassend vriendinnetje aan dien tip vraagt om half twaalf 's morgens: 'en, pintje hebben?'. Precies of ik zou een zatte pianostemmer aan mijn Samick tolereren, zeker?

2 Comments:

Blogger stielo said...

Ik moet eens meer om half twaalf 's ochtends passeren. Ik zet dan wel een zonnebril op, en beweeg zoals Stevie Wonder wanneer je piano speelt.

3:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een zatte pianostemmer, da's zoals een varken op een tang, of omgekeerd, waar het op neer komt is dat je alweer de juiste kordate beslissing hebt genomen.

5:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home