le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

woensdag, maart 01, 2006

Skype

Dit is een oproep aan de 1 of 2 trouwe lezers van dit huzarenstukje der vaderlandse literatuur: koop uzelf een microfoon, een stel luidsprekers (van één lezer weet ik dat hij er heeft) en installeer Skype op uw masjien.
Ik richt vanaf nu namelijk elke avond een voorleesavond in, waarin ik reciteer uit eigen werk. Via teleconference kan u dan vragen stellen als u bepaalde zaken niet begrepen heeft of dieper wil ingaan op de wat moeilijkere aspecten van deze blog. Eventueel, als u wenst kunnen ook de onderwerpen bierdrinken en blote borsten op het programma gebracht worden, maar dat kan je best op voorhand bespreken.

2 Comments:

Blogger stielo said...

Ik lees dit, ben ik die nr 1 of die nummer 2?

11:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je bent één, stielo, ik ben twee en ook diegene die nog geen koptelefoon heeft.
Laten we samen skypen en Le Jacquesman samen 'en bloc' negeren!

9:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home