le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

donderdag, februari 16, 2006

't geweer van Mechelen

Gisterenavond zat ik rustig een aantal kleppen binnen te wiggelen in een plaatselijke Mechelse kroeg toen het Geweer van Mechelen binnenkwam. Het Geweer van Mechelen is de lelijkste persoon die mijn stad wenst te tolereren op haar grondgebied. Ze hebben die knakker dus een geweer gegeven en daarmee moet hij iedereen omver knallen die lelijker is dan hijzelf. Ik zou dus de lezer die zich aangesproken voelt wensen te waarschuwen voor 't Geweer van Mechelen. Blijf liever weg als je niet zeker bent!

2 Comments:

Blogger kiwiboon said...

Het blijft een gevaarlijke combinatie, bier en spiegels in een cafe...

8:31 p.m.  
Blogger le Jacquesman said...

tiens, insubordinatie uit Nijlen, vreemd. 't Is niet omdat ik geen blauwe ogen een blonde lokken heb als de Arische God dat ik zomaar gepromoveerd word tot het geweer van Mechelen. en gevaarlijk? Ik word daar altijd goed hitsig van, van die spiegels, en niet enkel in 't café!

2:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home