le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

woensdag, december 28, 2005

psychologische test

zonet via electronische post een psycho-analytisch profiel opgesteld van mezelf opgesteld, genaamd Dr. Phil's Test. Ik had 46 punten en word gekarakteriseerd als '
Anderen zien je als fris, levendig, charmant, amusant, practisch en altijd geïnteresseerd. Iemand die constant in het centrum van de aandacht staat, maar behoorlijk goed uitgebalanceerd, zodat het niet naar je hoofd stijgt. Men ziet je verder ook als vriendelijk, begrijpend en meelevend. Iemand die de ander altijd een hart onder de riem geeft en probeert te helpen waar hij kan'.

Dat het niet naar mijn hoofd stijgt, wist ik al langer, tenzij de bloed-Gouwe Sjarel verhouding danig verstoord raakt. Het is eigenlijk die verhouding die de drijvende kracht van mijn psyche is. Zo ben ik na een Gouwe Sjarel of twaalf niet meer fris en levendig, maar eerder een apathische spons met veel dorst. Ik ben ook nog niet veel mensen tegengekomen die mijn bloeddoorlopen ogen en mijn tong in fricassee charmant vonden.
Ik vind mijzelf dan wel uiterst aantrekkelijk, en zoek dan meestal een cafeetje uit met een grote spiegel.