le Jacquesman parmi les autres

"Reality is we don't live in the best of all possible worlds"

Naam:
Locatie: Belgium

vrijdag, januari 27, 2006

illegal mobility

Miljaarde miljaarde miljaarde ! Iemand al gehoord van Proces-verbaal W6270 van de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer, Directoraat-Generaal Mobiliteit en Verkeersveiligheid, Directie Wegverkeer, D.IV. ? Ik wel, miljaarde miljaarde miljaarde. Verstuurd aan de heer Procureur des Konings Afdeling Politierechtbank.
De genaamde le Jacquesman heeft, ofschoon hij zijn Ferrari Punto heeft afgestaan of buiten het verkeer heeft gesteld, en ofschoon hij sindsdien geen enkel ander voertuig heeft ingeschreven tot op heden, nagelaten de kentekenplaat binnen de vier maand terug te sturen volgens de bepalingen van artikel 35, tweede lid van het KB van 20 juli 2001, betreffende de inschrijving van voertuigen.
Dit is hier een overduidelijk geval van gerechtelijke dwaling, want welke knakker staat er nu zijn Ferrari Punto af?
Eenieder die nog iets wil afspreken met mij zal naar Mechelen Die Scone moeten komen, want mijn Ferrari moet voorlopig op stal blijven staan. Het arm paardje is niet ingeschreven.

Gegroet, mobiele medemens, veel tijd heb ik niet, ik ga eBay afschuimen voor een goei trottinet!

1 Comments:

Blogger stielo said...

You've got yourself a deal. Ik kom morgen langs.

8:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home